Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко съм загрижен със следния проблем с парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Малко съм загрижен със следния проблем с парното

    Когато рано сутрин (беше студено) като палех колата включвах парното и си духаше студено след като загрее колата си духаше това до тук нормално.

    Но, тука от няколко дена като палех колата рано сутрин на студено парното неискаше да духа изобщо, обаче след като загрееше колата почваше да духа топло, сега от днеска неще да духа студено и топло изобщо при студен двигател и топъл двигател.

    Имате ли представа какъв може да е проблема, ако някой е имал сходен проблем нека сподели от какво може да е
    Last edited by kudev; d.m.y г., 13:20. Основание: Малко съм загрижен със следния проблем с парното
    Without heart we would be mere machines

  • #2
    Вeнтилатора върти ли.Ако не върти търси проблема първо в бушони,нагорели куплунги и конектори и управляващото реле в пътническите крака.Изгарят му двата транзистора.
    155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
    1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
    GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
    ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

    Comment


    • #3
      не върти, обаче като сменям степените се чува един странен много тих шум се едно се мъчи да заварти и да тръгне но уви не иска....
      кои са точно бушоните?, за релето трябва ли да махам кора нещо?
      Without heart we would be mere machines

      Comment


      • #4
        Виж и да не ти е заминал вентилатора.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          kude stoi toi, izvinqvam se za latinicata pisha ot telefona,shte go opravq pri purva vuzmojnost
          Without heart we would be mere machines

          Comment


          • #6
            И релето и вентилатора са ти зад велтера под жабката.Провери идва ли ток до релето(контролера)мисля че беше постоянно захранването независимо от положението на врътката.Ако няма ток виж някой бушон.Виж тока на изхода от релето(на малката букса с 3 или 4 крачета(голямата с двете крачета е входа).Това при включена някоя степен.Ако няма ток са изпаткали транзисторите на релето(то е с елипсовидно черно капаче и две букси,държат го две видии с 5.5 глава мисля)от задния край е с алуминиев радиатор.И все пак провери и конекторите на релето,на управляващия модул,на вентилатора,и както Ники ти каза и самия вентилатор.
            155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
            1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
            GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
            ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

            Comment


            • #7
              Може ли да ми кажете кои бушончета отговарят да проверя релето и вентилатора,
              защото сега си спомних една вечер бях усилил градусите на МАКС и силата на духане на МАКС и вътре беше станало като сауна, и си мисля да не са заминали бушоните..
              Without heart we would be mere machines

              Comment


              • #8
                За да не отварям нова тема да питам и аз :Вентилатора е на 0,температурата е на макс,положението откъде да духа го пускам произволно и всеки път като запаля колата и започва от жабката един звук все едно се опитва да се завърти някоя клапаи така може 30 мин да си прави,всеки път различно,даже ми духа студено на прозореца при загряла кола,понякога духа срещу мен,понякога се оправи...даже имам чувството,че като карам и я настъпя на някоя предавка(например 3та) пак започват да се движат клапите,абе просто си прави квото си иска :Д Интересува ме дали е от платката,която управлява,релето ли е,самите клапи ли опират някъде,някой сблъсквал ли се е с такъв проблем ??
                Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                  За да не отварям нова тема да питам и аз :Вентилатора е на 0,температурата е на макс,положението откъде да духа го пускам произволно и всеки път като запаля колата и започва от жабката един звук все едно се опитва да се завърти някоя клапаи така може 30 мин да си прави,всеки път различно,даже ми духа студено на прозореца при загряла кола,понякога духа срещу мен,понякога се оправи...даже имам чувството,че като карам и я настъпя на някоя предавка(например 3та) пак започват да се движат клапите,абе просто си прави квото си иска :Д Интересува ме дали е от платката,която управлява,релето ли е,самите клапи ли опират някъде,някой сблъсквал ли се е с такъв проблем ??
                  Да и при мене се получава този странен звук точно от жабката....
                  Without heart we would be mere machines

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                    Да и при мене се получава този странен звук точно от жабката....
                    Проверете си зъбчатките на клапите, те са точно там
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Зад жабката ли? Какво представляват тези зъбчатки?
                      Without heart we would be mere machines

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                        Зад жабката ли? Какво представляват тези зъбчатки?
                        Има моторчета, дето задвижват лостчета, които местят клапите. Нямам снимки, а и е гадно за ремонт. Включи ФЕС и ТЕСТОВЕ от менюто за климатици на 156 1.9 JTD 16V, ако се получи
                        Last edited by NightRider; d.m.y г., 22:44. Основание: уточнение
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Ето оправих проблем наместих тези два кабела и взе, че тръгна, незнам сигурно не са давали на контакт хубаво...
                          Attached Files
                          Without heart we would be mere machines

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                            Ето оправих проблем наместих тези два кабела и взе, че тръгна, незнам сигурно не са давали на контакт хубаво...
                            Наздраве!
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              След няколко дена каране днеска седнах и пак същия проблем, бутнах тези кабели които съм показал по долу на снимките и се оправи, някой може ли да ми каже какво е това устройство където влизат тези два кабела?
                              Attached Files
                              Without heart we would be mere machines

                              Comment

                              Working...
                              X